söndag 13 juni 2010

NY DESIGN

När jag Skapade/Byggde min blogg förra året så valde jag ju "så klart" Stil & Design efter mitt eget tycke och smak, och så är det fortfarande.


Men nu kände jag att jag ville utveckla mig lite ;o) Och har därför gjort om den helt och hållet... Mycket är så klart snarlika som det var innan, men i praktiken så är "allt" helt omgjort...


Det här med att skapa eller nyskapa en blogg innebär en hel del trixande, och för den som inte vet, så är det en hel "VÄRLD" med menyer och sidor under den sida som ni ser när man tittar på själva bloggen. Allt ifrån diverse formateringar i Text & Format, till ändringar som man gör i den sammanhängande Text, Siffer & Tecken-massa som heter HTML Skript, Riktigt COOLT faktiskt.


Tyvärr är det inte riktigt lika COOLT när en punkt kommer fel, eller att det blir ett mellanslag för mycket på något ställe, och allting blir så jäkla HELFEL ;o) Men om man inte försöker & gör FEL.... Så lär man sig ju heller inte ;o)


Alla förändringar som jag nu har genomfört har gett min NYA The Champ Blogg en ny och fräsch stil.... Tycker i alla fall jag ;o)


Vad tycker DU???... Skriv gärna en liten kommentar!!! ;o)


Over and Out ;o)

2 kommentarer:

  1. Tackar för din positava inställning till jobbar polarna i stan,men du ska veta att vi tycker det var jättetråkigt det där med ryggontet för det blev ju inget båtåka för våran del.Vi tycker också att det släppte väldigt fort när kund resorna började hägrade. Så sätt igång med båten så vi får festa loss ordentligt.Kram från jobbarpolarna i stan.

    SvaraRadera
  2. Tjenare Edmark :o)

    Ja det är ju lite tråkigt att "kärran" inte kommer i sjön i år... Men nästa år... Då jäklar ska vi Cruisa ;o)

    Och du har helt rätt... Det släppte fort...
    Men jag kände ju det, att jag måste vara med i matchen... Annars tar ju du över mina kunder på nolltid... Och då behövs ju inte jag längre ;o)))

    *** Puss *** Puss *** Puss ***

    SvaraRadera