tisdag 15 juni 2010

Jag behöver hjälp!!!

Jag behöver verkligen just DIN hjälp....

När jag bytte design och byggde om min blogg, så satt jag ju så klart hemma och gjorde det.



Och från den datorn ser man allt väldigt bra, mitten på skärmen har ju området i svart som jag skriver själva inlägget i, och på sidorna är det transparant så man ser vågorna igenom men ändå skuggat så texten syns bra.



Men när jag loggade in från kontoret i måndags så var sidorna där länkar och allt står, helt transpararent, (samma som vågorna på sidorna) vilket gör att man ser texten där väldigt väldigt dåligt....




INTE BRA....

Så nu måste jag få reda på hur ni andra ser det hela....

på vilket av dom två sätten ser du bloggen???

Snälla... Snälla... Skriv en komentar och berätta....
(Jag behöver verkligen veta)


Over and Out ;o)

5 kommentarer:

  1. Jag ser det som du gör hemma! Bra med andra ord ;) Lotta

    SvaraRadera
  2. Här ser det helt ok ut. Så som du beskriver "hemma".

    SvaraRadera
  3. Här på SVA ser det också ut som "hemma"!

    SvaraRadera
  4. Samma här, ser jättebra ut! :)

    SvaraRadera
  5. Kanon :o)

    Tack så mycket för era inputs...

    Men om "Någon" av er andra läsare märker av problemet jag pratade om, nu eller senare, vore jag jätte glad om ni hojtade till ;o)

    SvaraRadera