måndag 1 mars 2010

*** BEACH 2010 *** No.9

Skev ju inget om Beach 2010 förra veckan, men det var för att vågen visade en ökning med 1,5 kg mot veckan innan, och det är ju inte så jäkla kul att skryta med ;o)

Men framför allt så känns det väldigt jobbigt för mig själv, så jag tvungen att mobilisera lite energi ;o)

Man kan ju bli lurad att dricka ÖL ibland också ;o)

Att jag hade gått upp lite igen har sina förklaringar, var ju ute och for på 2 st skidresor och en Ålands resa inom loppet av 3 veckor, och då är det jäkligt svårt att äta men kanske framför allt DRICKA rätt ;o) men jag har ändå druckit mycket mindre ÖL än jag brukar göra :o)

Så när jag klev upp på vågen i morse var det med spänning ;o) Hade vikten minskat igen, eller ökat ändå mera???

Tam...tam...tam...ta : OCH VÅGEN VISADE : NEDÅT - Yiiippppiiiieeeeeeeeeeeee ;o)))
Total viktnedgång är nu 8,6 kg

Sanningen om ALCOHOL ;o)))


Så nu är man back on track igen ;o)))
Målet som jag haft för mig själv var 10 kg till Egypten resan och det ska funka,
Är ju någon vecka kvar tills dess :o)

Over and Out ;o)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar