torsdag 26 augusti 2010

SLUTGNÄLLT



Nej nu får det vara slutgnällt... Bara att gnugga bort tårarna och gå vidare ;o)


Men i går kändes det verkligen fördjävligt... Det gör det visserligen nu med... Men jag ska INTE tillåta mig själv att deppa över det... Är bara att köra på...




RIDE THE BULLIT ;o)


Har haft en himla bra dag idag... ont i ryggmusklerna som fan... Men ändå en bra dag rent yrkesmässigt... Träffat kunder i både Enköping, Strängnäs & Eskilstuna... Jäkligt bra kunder dessutom ;o)


Och medans man sitter i bilen så ringer man och bokar på mera... Snart är kalendern full till JUL ;o)




Nejdå inte riktigt proppfull ännu... Sparar alltid någon dag/vecka om man måste få in något mera... Och det måste man ALLTID ;o)


Och nu är det snart helg... Och då är två arbetsveckor avklarade redan ;o) Ska dessutom på Kräft-Fest hos några goda vänner på Lördag och det ska bli himla kul... ;o)




Här är föresten en länk till en film där jag dansar helt utan ryggproblem ;o) *** LÄNK ***


Nej nu är det dags att fixa lite med middagen tills frun kommer hem från gympan ;o)


Over and Out ;o)

4 kommentarer:

  1. Ja, fan.... sluta böla och tänk på allt bra som finns runt hörnet.
    Jag har hitta vårt nya hobby!!!
    http://www.kilchomandistillery.com/
    Ett "nytt" (5år gammalt) destilleri som har placering precis vid alla dina favoriter Laphroaig, Lagavulin och Bowmore.
    Här skall vi skapa MEDICIN för framtiden :o)
    Kram Dr. Hassie

    SvaraRadera
  2. Dr.Hassie??? ;o)

    "Doktorn" har helt rätt... Jag ska inte gnälla så jäkla mycket... ;o) Men hur som så är det ju en lysande idé att gå in som Whisky/Medicin- producenter ;o) Det gör vi!!! ;o) Säljer vi av våra gemensamma tillgångar borde vi ju kunna skrapa ihop några millar till ett start kapital... Skulle ju helt på riktigt vara jäkligt COOLT!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, så jäkla blodigt är det inte.
    Jag tror ett fat (250liter) kostar 18 000kr och det tänkte jag att man delar på 4 pers.
    4 500 spänn för egen whiskey är det väl värt... eller ?
    // H

    SvaraRadera
  4. Absolut... Jag är med... ;o)
    När åker vi dit och köper den?

    SvaraRadera