onsdag 25 augusti 2010

Ryggproblem

Jaha.... Nu börjar ryggen Jävlas IGEN!!!





Har nu jobbar i 1,5 vecka.... Och då såkart börjat sitta i bilen igen, eftersom mitt jobb går ut på att träffa kunder runt om på mitt relativt stora distrikt... Därför sitter jag väldigt mycket i bilen...


Och nu så börjar ryggen strula IGEN....




Jag har ju hållit på relativt intensivt nu efter semestern med att gå med stavar, och sen träna gympa hemma med de övningar som jag tidigare fick från sjukgymnasten... Och har faktiskt varit riktigt duktig...


MEN VA FAN HJÄLPER DET........... INTE ETT JÄVLA PISS........... RYGGHELVETE PAJAR IHOP IGEN EFTER ATT HA VARIT BRA HELA SOMMAREN........ OCH ATT DEN GÖR DET I SAMBAND MED ATT JAG BÖRJAR SITTA I BIL-HELVETET IGEN KAN JU KNAPPAST VARA EN TILLFÄLLIGHET.............


Nu har jag fått samma jäkla krampande smärta i ryggen som i våras precis innan ryggen small på riktigt... Och där magnet röntgen visade DUBBLA DISKBRÅCK.... FAN OCKSÅ!!!!!!!




Kan det vara så jävla illa att jag ska behöva lägga mig på Operations-Bordet...... Fan... Fan... Fan...


Jag skulle ta mig fan göra vad som helst för att slippa det...
Så vad SKA jag göra???


Over and Out

5 kommentarer:

  1. Att gå ner i vikt är väl tyvärr en effektiv lösning. Men jag vet av egen erfarenhet hur svårt det är. Vi kör ju två vita månader (Nov & Jan)om året. Då går man ner en hel del "gratis" ! Tråkigt men verkningsfullt nästan omedelbart.

    SvaraRadera
  2. Vilket jäkla skit att ryggproblemen ska komma tillbaka! Jag hoppas verkligen att du inte ska behöva lägga dig på operationsbordet. Jag håller tummarna stenhårt att det ska vända! Du ska inte behöva ha det såhär med ryggen.

    Stor kram från mig

    SvaraRadera
  3. Yes Reine... Jag håller på...
    Ska försöka komma ner några hg igen ;o)
    Men Vit månad funkar inte i mitt jobb...
    (kan ju i alla fall "skylla" på jobbet ;o)

    SvaraRadera
  4. Hej Charlotte :o)
    Nej jag ska göra allt jag kan för att slippa det... Och ännu så länge är det bara ett förstadium... Så vi får se hur det går...
    Men under tiden är det bara att köra...
    "Ride The Bullit" ;o)
    Vad kul det var att se bilderna på "magen" föresten... ;o) Blev sugen att skriva ett blogg inlägg direkt med någon av bilderna... ;o) Men det måste ju i så fall du godkänna... Får jag det, eller ska jag lugna mig ett tag?

    *kram*

    SvaraRadera
  5. antagligen får du väl börja träna din rygg(diagonala rörelser),
    det finns något som heter ryggmuskeler faktiskt`,som både ska`
    hålla ihop ryggraden(kotorna) och din -£3#-´ mage.

    SvaraRadera