måndag 9 augusti 2010

Måndag 2010-08-09

Jaha.....

Och så regnar det igen......

Men vad gör det.... Har ju Semester ;o)


Det enda felande med regnet just nu var ju att jag hade tänkte klippa gräset igen.... Det var ju inte så speciellt länge sen jag gjorde det... Men det växer så förbannat jäkla Mycket & Fort nu...

Nästan så man kan "se" det växa ;o)


I går hade vi en himla trevlig eftermiddag och kväll, hos Lá Familjá i Eskilstuna... Alltid lika roligt och trevligt... Mycket Surr & Garv... Precis som det ska vara... Inge (min biologiske farsa) & Jag körde ju Öl & Snaps till Grillbuffén som Johan (Brorsan) grilladetill riktigt bra... Jag trodde ju att vi skulle ta lite lagom med snaps.. typ 2-3 stycken så där som kan vara gott... Men del slumpade sig så att vi "Råkade" dricka upp "Hela" den Ny Öppnade vodka flaskan... ;o)



Men det gick bra... Vi blev inte så speciellt stökiga någon av oss :o) Tror jag inte i alla fall ;o)


Sen började det regna lite mera så vi gick in och kollade på lite bilder som Johan hade plåtat när han var uppe i Rättvik på "Raggar" (Jänkebils) Träff i förra veckan... Kul att se alla fina kärror...


Johan var förresten över i USA förut och hämtade hem en gammal Oldsmobile från 50-talet som jag fick se igår.... Himla Cool kärra... Blir lite sugen på att köpa en egen faktiskt... Får se vad det blir framöver... Kanske säljer av båten... Vem vet... ;o)




Nejdå... Jag skulle aldrig sälja båten ;o) Kanske gå ner i Båt-Strl igen och köpa en Cool jänkebil och kanske bygga en Pool här hemma... Men samtidigt skulle det inte vara så roligt att "Inte" kunna sitta på Flybridge och Cruisa längre ;o) Så det får nog dröja ett tag innan jag köper jänkebil ;o)


I kväll ska vi hem till Charlotte & Kit i Enköping tillsammans med Hasse & Cathrine och äta lite gott och samtidigt kolla på deras bilder från när dom var nere i Venedig i förra veckan... ska bli jätte mysigt... Tror att Hasse & jag smiter ner till Hamnen i Enköping och spanar in lite båtar medans middagen fixas ;o)


Nej nu har det klarnat upp ute igen... Så nu måste jag dra ut och köra av gräset lite... innan nästa regnskur ;o)


Crazy Gräsklippar Film ;o)










Hade så bra nu alla andra Semester-Firare ;o) Och ni som redan börjat jobba får tänka positivt... Det är snart Jul semester ;o)

Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar