måndag 16 augusti 2010

Gäster på Altanen

Är bara tvungen att skriva ett litet inlägg om våra små "Mysiga" vänner på Altanen ;o)


Och det är ju inte vilka som helst... Utan TVE-Stjärtar.....


Och då menar jag inte någon liten smygbög som irrat sig in på altanen ;o) utan dom små SEX-Fotade varianterna som finns överallt så här års...




Dom ser ju lite "Äckliga" ut... Men är egentligen relativt renliga, och äter små mat rester man tappar ute på altanen, och så äter dom även andra småkryp...




Att dom boar i Öron som sägs sen gammalt är bara skrock.... men dom gillar att krypa in i små trånga utrymmen under dagen och är Natt-aktiva...




Även väldigt goda att fritera.... Skoja bara ;o)


Dom finns över hela världen och dom vi har i Sverige är väldigt Små, Söta & Snälla gemfört med dom som lever i varmare klimat...




När jag lyckades få lite bra närbilder på dom kände jag att jag bara måste göra ett litet inlägg om dom små "Söta" djuren ;o) Kan också så här på slutet nämna att dom med rak nypstjärt är Kvinnor... Och dom med böjd kloformade är Män... ;o)


Det var allt jag tänkte skriva i dag ;o)


Over and Out ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar