lördag 7 juli 2012

PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Precis som rubriken skvallrar om så ska jag nu skriva om det oförutsedda!...


Och NEJ!... Jag ska inte bli pappa IGEN nu heller!... ;o) Men jag hittade fästet som jag brukar ha monterat på båten för jollemotorn!... Har själva jollen hängande i däverterna... Men sätter motorn på ett fäste i bak... Men tidigare så var det BORTA!... Har letat efter det hela JÄKLA VÅREN... Och hade nu bestämt mig för att bygga ett nytt... Men så plötsligt fick jag en ingivelse var det kunde vara!... Och där var det!... Är så jäkla nöjd!... :o)


Har nu precis varit ute på en 1.20 promenad i rask takt... Varmt som sjutton... Och de tunna molnen ligger som ett lock över oss så det blir riktig kvalmigt!... Men skönt ändå med värme!... Och extra skönt är det att man nu har SEMESTER!... ;o) Bilden här under tagen under promenaden...


Nu först en fika... Sen ska min lilla fru och jag ut och laja "Garden-Girl´s"... "Pula i trädgården" alltså!... Eller kanske inte pula direkt men i alla fall greja lite!... ;o) Jag är väl kanske inte direkt "girl look a like"... Men ska ändå jobba i trädgården... ;o)


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar