måndag 2 juli 2012

Målning & Skapande

Nu sätter jag snart "alla rekord"... I alla fall på väldigt länge!... Blogginlägg 2 dagar i rad!... Jisses!... ;o)


Denna gång tänkte jag skriva lite kort bara om mitt målande som går framåt!... Hade ju dessutom en utställning här tidigare... Det var en speciell känsla att stå och visa det man gjort för nya människor!... Lite läskigt... Men också väldigt kul!... Fick dessutom väldigt mycket positiv feedback!... Och då är det extra roligt!...


I Övrigt så har jag inte haft tid att måla så vansinnigt mycket sista tiden... Men har i alla fall lyckats producera några nya...









Och nu måndag kväll är det bara 4 dagar kvar innan semestern börjar!... Så jäkla skönt!... Det ser jag verkligen fram emot!... ;o)


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar