tisdag 24 juli 2012

Manlighet... ;o)

Ja detta blir ett riktigt "manligt" blogginlägg!... I alla fall om man räknar manlighet som prylgalen som typ "Fredde i Solsidan"... ;o)


Men så känner/tycker inte jag... ;o) Utan detta lilla inlägg handlar om nya grillen!... ;o)


Har i många år grillat webers kolgrillar, men blev förra året sugen att testa gasol... Så jag köpte då en typ billigare gasolgrill... Och jag tycker det har varit kanon att kunna alltinera mellan kol och gasol... Men ofta har jag kört båda samtidigt... Och nu kände jag att det började bli läge att köpa en lite bättre gasolgrill!... ;o)


Nu har jag precis gjort det!... ;o) Det jag släpade hem var kanske inte den billigaste direkt!... Men "vis av erfarenhet" så vet jag att bland grillar får man vad man betalar för!... Så valet föll på en WEBER... Har alltid varit och är fortfarande väldigt nöjd med deras kolgrill... Och nu är jag inte en "mm" mindre nöjd med denna gasol WEBER!... SHIT va nice den är!... Och Är helt fantastisk att grilla på!... Super nöjd på alla sätt!...


Så ska "DU" köpa grill!... Välj denna!... ;o)

Den är dessutom värd vart enda öre!... ;o)


***** WEBER GENESIS E-310 *****

Nej nu är det läge att sätta fart!... Ska ju in till stan på fest!... ;o)


Over and Out!... ;o)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar