fredag 6 juli 2012

Now It´s TIME... ;o)

Och det jag pratar om är SEMESTER!... Shit va skönt!... ;o)))


Så himla mysigt att "bara vara" under en månads tid!!... Dom som känner mig vet att jag har lite svårt att "bara vara still" och göra "ingenting"... :o) Men allt vad jag nu ska göra har jag för en gångs skull tid att göra tidsmässigt lite som det känns bra!... Och inte bara "skynda... skynda" hela tiden!... Och det känns jäkligt bra!... ;o)


Självklart kommer vi åka mycket båt!... Och nu när jag lyckats mecka fart på värmaren igen kan man ju ligga ut och mysa även om det regnar någon dag!... Känns mysigt!... ;o)


Fick föresten bilen extra utrustad idag!... Riktigt schyst!... Inte så avanserat kanske... Men ändå... Hade bilen inlämnad hos SAMGLAS här i Bålsta för att byta den spruckna framrutan... Och innan jag lämnade in den frågade han om jag hade något "lull lull" typ sensorer och grejer gällande rutan... Nej förfan sa jag... Här kör vi "basic"... ;o) Så jag blev lite förvånad idag när jag hämtade bilen och han berättade att jag hade "regnsensor"... Hmmm... Kört kärran nu i 2.5 år utan att veta det!... Snacka om koll på läget!... Men men... Den går bra i alla fall!... Och nu kanske ändå bättre när jag vet om att jag har regnsensor!... ;o)))


Nu ska jag ut och klippa av gräset lite!... "Växer satan" men är självförvållat!... Mycket gödning, för jag gillar tjockt och grönt gräs... ;o)


Sen blir det en kall pilsner efter det!... ;o)))


Ha en super skön semester allihopa!... ;o)


Over and Out!... ;o)


2 kommentarer:

  1. Vi jobbar på att ha en bra semester ;-). Får väl hoppas att vi ses på böljan i sommar....

    SvaraRadera
  2. Självklart Reine!... Vi ska absolut "fortsätta" ses på böljan"... ;o) Ha det så skönt därnere i värmen!... ;o)

    SvaraRadera