söndag 8 april 2012

Tack!...

Borta är snöstormen och istället skiner solen som en stor fruktig apelsin på himlavalvet!... ;o)


Jäklar det blev nästan lite poetiskt!... ;o)))


Jag som bara skulle skriva TACK!... Alltså tack för alla gratulationer!... Uppvaktad av min mysiga familj i 2 olika gäng på både långfredagen och påskafton!... Jätte mysigt!...






Dessutom även väldigt uppvaktad via Facebook av alla nära, kära & bekanta även där!... Super super kul... :o)


Måste bara nämna också att jag ska vara med på en konstutställning i Bålsta den 6/6... KUL!... ALLA är välkomna... :o) Dessutom "inget" köptvång!... ;o)






Och nu ska jag ner på gymet och pumpa lite muskler så man åtminstone får en liten chans att "bränna bort" lite av all god påskmat man stoppat i sig... ;o)


Åter igen STORT TACK för alla GRATTIS!... :o)


Over and Out!... ;o)

2 kommentarer:

  1. Å va kul att du ska vara med på en konstutställning! Vem/vilket ställe arrangerar den?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp!... Super kul faktiskt... :o)
    Det är Bålsta Konstförening som kör
    en våruställning... Och jag "får"
    vara med!... :o)

    *kram*

    SvaraRadera