måndag 9 april 2012

Målning - Skapande No.11

Tog idag en promenad ner till båtklubben där det denna tid på året råder febril aktivitet... ;o) Framför allt för dom båtkompisar som ska i första sjösättningen som är redan om 3 veckor!... :o)  För min egen del kan jag ta det lite lugnt eftersom vår sjösättning är först om 6 veckor!... ;o)

Så då kan man ägna sig åt lite annat på fritiden ännu så länge!...


Som att måla t ex. ;o) Fick idag riktigt mycket "vårkänsla" i kroppen efter klubb besöket... Ville därför fånga det med färg och form...


Och här är det som jag då trollade fram... ;o)














Tror faktiskt att jag ska ha med någon av dom på vernissage`n!...


Det var allt för nu!... ;o)


Over and Out!... ;o)

2 kommentarer:

  1. Jättefina tavlor!

    SvaraRadera
  2. Tack Charlotte!... :o)

    Någon/Några av dom tänkte jag skulle
    få vara med på utställningen...

    SvaraRadera