söndag 22 april 2012

Målning - Skapande No.13

Här kommer nu dagens 2:a blogginlägg!... Jäklar vad jag har blivit produktiv!... ;o)


Och som ni läste i rubriken kommer detta inlägg gå i färgens tecken... Eller mer korrekt är kanske att säga i formernas tecken!... ;o)


Så här kommer 2 st av dom senaste!...









Sen vill jag bara påminna om den 6 Juni då jag har utställning i Bålsta... :o) Kan tänka mig att "alla inte" gillar det jag gör!... ;o) Men för er som gör det så går det alltså att titta på mina grejer då den 6/6... ;o) Har faktiskt redan nu fått indikationer på att det kommer gäster relativt långväga ifrån för att titta... Super kul!!!... Men det går så klart också att titta annars också... Bara att "skrika till"...


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar