söndag 22 april 2012

Helgen glider förbi

En intensiv Söndag börjar nu sakta men säkert glida över i Söndagkväll istället!...


Det har för mig varit en relativt kort helg som egentligen började först på lördag förmiddag... Och anledningen till det var ju att jag var ute med kunder i Västerås på fredags kvällen...


Och lördagen bestod av städning av huset inkl badrummen... Sen ut och handla lite middag... Det blev take away från kina... ;o) Och efter det sen var det målarverkstan som hägrade ända fram till travsammandraget kl 18... Men inte fan vann jag något!... :o)


Idag har det gått i ändå högre tempo... Först ner och träna i drygt 2 timmar!... Kändes riktigt bra... Och sen for jag iväg för att fylla upp kyl och skafferi inför veckan... Vi handlar en hel del på willys så dit for jag först... Anledningen att vi ofta väljer willys är bl a att dom har väldigt fräsha varor... Och inte minst också att det skiljer rejält i pris mot ICA...





Så först till willys i Bro och shoppa en fullvagn alltså... Sen när jag är hemma och precis ska svänga ner på vår lilla väg igen så kom jag på att jag glömt köpa vichy och ostsås... Hmmm... Bara att svänga runt och ge sig ut på vägen igen!... Tillbaka till Bro igen!... *skoja bara*... lite långt för det lilla!... ;o) For istället ner på Lidl här i Bålsta... Deras vichy är jätte bra, så det blev 2 st 6-pack... Men med ostsåsen sprack det!... Så då blev det även ICA shopping innan jag var hemma igen!... Ett jäkla farande... Men nu är det laddat i skåpen!... ;o)


Fick precis telefon också från min lilla fru som nu är på G hemåt igen efter sin stughelg med Maud... Ska bli mysigt att ses igen... Senast var i måndags morse kl 06.00...





Så nu är det snart dags att börja "rådda" i ordning lite middag som i kväll består av tortellini med ostsås och till det blir det kokt broccoli...


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar