lördag 2 april 2011

BEACH 2011 No.6

Lördag morgon!... Underbar känsla när man vaknar tidigt och är utvilad!... ;o)


Måste bara skriva ett litet BEACH inlägg igen!... ;o)


Kampen fortsätter dag för dag... Och måltid för måltid!... Och vikten går sakta med säkert "stadigt" nedåt!... Känns hur bra som helst...


Och i går kväll som alltså var fredag kväll avstog jag från alkohol drycker helt och hållet!... FRIVILLIGT!!!...






Ok... Nej kanske inte helt frivilligt!... ;o) Anledningen var att jag var på akademiskas tandkirurg i går och drog ut en jobbig tand... Vilket innebar friläggning av käkbenet... Och även lite slipning i just själva käkbenet (kirurgens egna ord... Burr) för att få bort den... :o) Fick lov att käka lite heavy painkiller efter det... Så det var ju faktiskt själva anledningen till att det inte blev en virre i går kväll... ;o)


Men har avstått frivilligt i veckan också!... Grillade ju lite på nya gasolgrillen både onsdag och torsdag kväll... UTAN att smutta på en liten virre eller öl!... Skrev det förut... Men skriver det igen... ;o) Det är nämligen så att för mig är det stort!... ;o) Känns väldigt... väldigt... bra!...


Och när jag nu i morse klev upp på vågen så visar den ett för mig väldigt positivt resultat!... Har nu nått 50% av mitt mål vad det gäller BEACH 2011... Verkligen Jätte kul!...






Lördag morgon 2011-04-02 är resultatet hittills -16 Kg...
Kanon!... :o)))


Och det nästan mest fantastiska är att nu är det inte ens jobbigt längre!... Har blivit en NY människa på många sätt!... Halvblind är ju ett av dom visserligen!... ;o) Men det kommer ordna sig!... Men just det här att jag inte har längtan efter framförallt snack´s t ex... Jätte skönt!... För då behöver man inte uppbringa den enorma energi som krävs för att motstå frestelserna... Utan kan istället lägga den energin på annat!... :o)


Lite "enögt" målande t ex... Så det ska jag göra nu!... ;o)






Over and Out!... ;o)

2 kommentarer:

  1. Då slipper du trimma styrbords trim i sommar

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym!... :o)

    Ja jag hoppas ju det!... ;o)

    SvaraRadera