fredag 11 februari 2011

Vinter Igen!

Ja nu satte jag mig en liten stund här igen!... Men det är "inte" helt enkelt!... Plirar med ögonen och försöker se vad jag skriver... Så jag får göra som förrut... Men andra ord titta med ett öga i taget!... :o)


Var bara tvungen att skriva ett litet kort inlägg om den "mysiga vintern" som börjat om igen med ett riktigt "snökaos" aktigt grepp om lilla Sverige...






Var nog många av oss som nästan börjat känna lite halvt om halvt att vintern börjat lida mot sitt slut!... Men OJ vad fel det var att tro det!... ;o)


Vargavintern som vi hade förra året sträckte sig ända in i April har jag för mig... Och det lär väl även årets vinter göra... I alla fall som det verkar nu!...


Jag är ju sjukskriven pga mitt jäkla dubbelseende som jag ska få undersökt på måndag på ögonsjukdoms kliniken i Uppsala... Och får med andra ord "inte" köra bil... Men min lilla fru skulle ju egentligen ha åkt sina vanliga 5 mil småväg till jobbet i morse...






Men hon bestämde sig för att skippa det och var istället hemma... Och det tror jag var ett klokt beslut... Den vägen lär inte ha varit farbar i morse...


Nej nu måste jag vila ögonen igen... Är faktiskt jobbigare än man tror att bara titta med ett öga i taget!...


Over and Out... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar