onsdag 16 februari 2011

Onsdag Kväll

Då sitter man här och plirar igen då!... ;o)






Och med "plirar" menar jag alltså att jag kämpar som en galning för att "inte" se dubbelt... Men det funkar inget vidare... Men måste ju försöka skriva lite ändå... Tur man hittar hyffsat bra bland tangenterna utan att se... :o)






Ska inte gnälla så mycket mer över ögonen... Men måste bara säga att idag på eftermiddagen och nu i kväll har det varit riktigt fördjävligt rent ut sagt... Det blir värre och värre... Och lite på sidan om synfältet så går det i sär mer och mer... typ formen på en halvöppen sax...


NU ÄR DET SLUTGNÄLLT!

;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o) ;o)


I dag ringde dom från Fantasifloristen här i Bålsta och frågade om jag var hemma och kunde ta emot en blomleverans!... Va konstigt... Jag har inte fyllt år... Inte vunnit på trav eller lotto... Eller egentligen ingenting som man kunde förvänta sig att få en blomleverans i belöning för...






Men blombudet kom ju i alla fall sen på eftermiddagen och då var det "Krya på dig" blommor från mina arbetspolare på företaget!... Va kul... Och mysigt att få blommor!... :o) En jätte sjyst sjest... Tackar & Bockar!... :o)


Försöker för övrigt få dagarna att gå... Håller på med lite arbete ändå... Även om jag inte ska sitta vid datorn... Men blev ett antal timmar både i går och i dag... Kanske därför jag är sämre ändå nu i ögonen... Hmm... Jaja... Får sluta med det också då... Men när man har så mycket på G som man har när man har min typ av jobb så är det ju inte bara att slå igen butiken och skita i allt...






Det är ju bara jag som har koll på en del saker... Och kalendern är eller rättare sagt "var" proppfull... Nu håller jag på och tunnar ur den lite... Men bokar bara av för närmaste vecka en i taget... För min förhoppning är att jag ska vara i gång igen långt före 31/3 som min ögonläkare trodde... Men vi får väl se... Kan ju i nu läget bara hoppas!...


Nej nu börjar det bli olidligt för ögonen att sitta här igen...


Får lägga mig och lyssna på en ljudbok istället... :o)


Over and Out...

2 kommentarer:

  1. Jag lider verkligen med dig Magnus! Hoppas verkligen att det blir bättre med dina ögon.
    Stor kram Cecilia (fd Wåge anställd)

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia :o)

    Va kul att du skrev en kommentar!... :o)

    Det är ingen fara egentligen... Finns dom som har det grymt mycket värre kan jag tänka mig... Är kärnfrisk... Förutom dom jäkla ögonen... :o)

    Har ju märkt (facebook) att något tynger dig också!... Jobbet?... Barnen?... Kärleken?...

    Stor kram tillbaka...

    SvaraRadera