måndag 21 februari 2011

Måndag 21/2

Ja då har ytterligare en dag i dubbel seendets anda flutit förbi!...


Men det har ändå blivit en del jobb fixande... Slår på telefonen lite då och då... Och som regel är det då något som behöver fixas... Så dagarna flyter förbi så det bara visslar om det!... ;o)


Har ju också börjat måla på högst amatör mässig basis!... ;o) Är ju inte helt enkelt... Och att jag ser dubbelt gör ju inte det hela lättare direkt... Blir dessutom helt slut i ögonen efter bara en liten stund... Så då gäller det att vara snabb!... ;o)






Jag målar med andra ord inte i någon föreställande form... Utan bara helt ur tomma intet!... ;o) När jag sätter mig framför en vit tom duk så känns det ungefär som om FAN FLYGER I EN... ;o) Det är skitkul... Kreativiteten bara exploderar och energin strålar via armarna ut i händer och fingrar... Riktigt Riktigt Skit Kul faktiskt!...






Jag säger inte att det jag målar är bra!... Men det är i alla fall kul... Och vad det föreställer får var och en själv bilda sig en uppfattning om... ;o) Jag vet vad JAG tycker varje tavla föreställer och kommer också skriva min förklaring på baksidan av mina alster... Men inte så troligt att andra har samma skeva syn som mig!... ;o) Eller rättare sagt det VET jag...






Syftar nu på mitt dubbel seende och inte
något annat!... ;o)


I går for vi över en sväng till Enköping och hälsade på Kian igen!... Ja även Charlotte & Kit förstås... Kian 4 veckor bor nog hemma 3/4 till innan han skaffar eget!... ;o)






Jäklar vilken mysig kille han är!... Hjärtat fullständigt smälter när man har honom i sina armar... Denna lilla kille som nästan är nykläckt kan verkligen få en att börja jollra... ;o) Nu kan/törs ju jag det "annars" också... Men i det här fallet skulle man inte kunna LÅTA BLI hur gärna man än ville... ;o)






När vi åkte dit så var det ju så klart inte jag som körde för jag får ju helt enkelt INTE köra bil när det är som det är... Utan det var så klart min lilla fru Rally-Eva som körde!... ;o)






Nej nu har synen fuckat up totalt igen... Bara att lägga ner skrivandet...


Men måste bara nämna att om någon skulle gilla något av mina alster som jag delvis kommer visa här i kommande inlägg så går dom att köpa genom "Galleri Knall" (se länk)


Over and Out!... ;o)

P.S... Skoja bara... ;o) Målar för att jag tycker det är kul!... ;o)
Men om någon mot förmodan skulle gilla något av det jag gör
så är det bara att skrika till...

4 kommentarer:

  1. Mycket fina tavlor Magnus! Kul:) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Syrran!... :o)

    Men du behöver inte säga så bara för att vara snäll... ;o)
    För så är det väl ändå!... Eller?

    *kram*

    SvaraRadera
  3. Nix...hade ja inte tyckt d så hade ja inte sagt nå alls;)Kram kram (antar att d blev 4 kram nu mé ditt dubbelseende;)

    SvaraRadera
  4. Ok... Va bra... :o)
    Nej inte 4 med typ 8... ;o)

    SvaraRadera