onsdag 20 februari 2013

Marknadsföring

Marknadsföring och sälj tycker jag är himla kul och spännande... Och det är precis vad mitt ordinarie arbete handlar om... Saknar det verkligen nu när jag är hemma och sjukskriven!...






Och det jag pysslar med nu är som "alla" vet!... ;) Mitt målande... Så varför inte marknadsföra det och sälja mig själv på riktigt!... ;)






Så det har jag gjort... Har kontaktat lite olika tidningar och tidskrifter... Och då kan man ju undra om dom "verkligen" skulle vara intresserade av "sweartist" (instagram) Magnus Säker som målar i terapi???






Men JAPP!... Det var dom!... ;) På fredag kommer en journalist hem hit och intervjuar mig och plåtar mina alster!... Och på måndag är nästa inbokad i form av en telefon intervju (bilderna mailas)...






DN har inte svarat ännu!... Kanske dom inte gör heller ;) MEN  i alla fall 2 andra ännu så länge!... Och det är ändå hyffsad utdelning tycker jag... För det var ändå bara några dagar sedan jag tog dom första media kontakterna!... ;)



Dessutom är det extra kul att få äran att "sälja sig själv"... ;)



Over and Out!... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar