onsdag 13 februari 2013

Jaaa!!!

Idag får jag äntligen träffa min läkare!... Och det är samma som för två år sedan när ögonen "fuckade upp" på riktigt förra gången!...


Ska bli spännande att höra om han har någon idé om varför hjärnan plötsligt slutar hjälpa till att kompensera för den "trashade" syn nerven!... Och även varför dubbel seendet börjat glida över "även på" vänster sida!... För det var "tillräckligt" djävligt som det var tidigare!...


Försöker hålla humöret uppe!... MEN ibland blir set lite för mycket!... MEN Vet såklart att det finns dom som har det väldigt mycket värre!...


Så NU får det vara "slut gnällt"...


Kan ju i alla fall måla!... Och det känns i allt detta väldigt bra!... Skriver ibland att det är terapi målning... Och det är precis så det är!... Men får mer och mer positiv "feed back" från många!... Dessutom både från folk jag känner OCH människor som jag INTE känner!... ;)


Inte minst märks det på "feed backen/försäljningen" på Hammarby Konst Handel...


Den positiva kritiken resulterar ofta i ändå mera "skaparlust"... ;)


Här under kommer en liten bildkavalkad på det senaste!... (Ej 100 bra... mobilbilder direkt från ateljen) Och på "riktigt" numera kan jag skriva/säga "SNART På ett GALLERI Nära DIG"... :)))


Over and Out!...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar