torsdag 7 februari 2013

Konst Försäljning

Så där ja!... Now Were Talking... ;)



 


Min gallerist i Sthlm är Hammarby Konsthandel... De har sedan starten av vårt samarbete strax innan jul mina målningar i sitt galleri där dom hänger för beskådan/försäljning... Och nu i Februari kommer säsongen dra igång som Daniel (ägare) säger... Och han hade så rätt!... ;)






Nu i dag sålde dom första målningen av mig!... På direkten såldes den första!... Shit va kul!... :)



Om jag bara slapp mitt jäkla dubbelseende skulle det vara ännu bättre!... Men helt på riktigt så är verkligheten att jag inte hade börjat måla för två år sedan om jag inte haft det!...






Terapi målning med andra ord... Och det är det fortfarande mer än nånsin!... MEN detta livar upp!... ;)



Over and Out!... ;)



2 kommentarer:

  1. Grattis....!!! Jag trodde på dina målningar redan när jag såg de första eftersom du visade en egen stil och en energi som det bara sprakade om. Ska jag vara ärlig trodde jag att du skulle ledsna efter ett tag eftersom det kan vara svårt att hålla inspirationen uppe (självupplevt)- men icke - vad jag hört så målar och målar du med allt du får tag på. Går till och med rykten att det finns en luftföroreningskälla i Bålsta som spyr ut lösningsmedel. Representanter från Miljö & hälso- skyddsnämnden, sägs åka omkring i anonyma bilar för att försöka lokalisera den. Hörde av E att priset på målningen nu också börjar närma sig Picasso och de andra grabbarna. Bra Jobbat - bara att fortsätta.
    Dessutom hinner du med att fiska - du räddade vår undervisning för distriktveterinärerna med dina 29 abboorrar - vi bugar och bockar.
    Hälsningar till dig & frugan
    G.O.M.

    SvaraRadera
  2. Tack Anders!...

    Kul att du gillar "grejerna"... :)

    Ja lite utsläpp blir det nog från ateljen!... ;)

    Det kanske inte är picasso priser ännu... Men snart så!... ;)

    Blev föresten 2 målningar sålda nu första öppningsveckan på galleriet!... Känns riktigt Nice!... ;)

    ang abborrarna är det bara kul att hjälpa till lite i rikets känst!... :) Hoppas ni får användning för dom!... Vet även var det finns fler om ni behöver... :)

    //Magnus

    SvaraRadera