måndag 28 januari 2013

Konst - Skapande

Börjar med att säga att detta inlägg INTE kommer handla om "My Fucking Eye´s"...



Istället ska det handla om mitt skapande!... Tjatigt även det!... Jag vet!... Men det är frivilligt att läsa min blogg!... ;)



Som ca 90% av dom jag känner vet så börjar mitt målande ta fart!... Riktigt kul!... Och snart dra Hammarby Konsthandel igång med sin uppsökande försäljning i Sverige och Norge och har då med tavlor från mig!...






Dessutom är det väldigt snart dags för min utställning på Gallery Quirinus!... Ska bli himla skoj att se vad det ger!... Korrekturet på inbjudan ni ser här har jag bett dom att ändra innan tryck och ta en bild på någon av mina "kurviga skönheter" istället för det är lite mer så jag målar idag... Även om jag kommer ha fåglarna med på utställningen också så är "formerna" lite mera jag i stunden... ;)



Här kommer nu en bildkavalkad på några av de senaste som jag lagt ut på konstgalleri.se... Som ni kan se på första bilden så har jag även hos dom nu "kvalat in" som seriös konstnär och finns då med redan på första sidan högst upp... Nice!... ;)



 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Har föresten vernissage inbjudan till MOOD´s konstutställning i Sthlm som börjar nu på fredag... Kan inte själv vara med... Men vill "du" gå så meddela mig så mailar jag över en länk med inbjudan...






Thats All From Me For Now!...


Over and Out!... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar