lördag 26 januari 2013

Leva Livet i Stereo Mode

Ja då har jag varit hemma en vecka pga mitt förvärrade dubbel seende... Och tyvärr har det inte skett några större underverk!... :(

Men på måndag tänker jag försöka börja jobba lite ändå... Behöver inte köra förnsän på onsdag, och då bara Uppsala tur och retur... Och på torsdag bär det iväg upp till Sälen med kunder... Men då kommer en kamrat/kund få ratta loyden både dit och hem för säkerhets skull....

Så får jag se efter det sen hur det artar sig!... OM Det inte vänt tillbaka till "normalt dubbel seende" då så ringer jag överläkaren på Ackis ögon avd som hade hand om mig tidigare så får han checka av vad som hänt!... Har dessutom precis som när det satte igång från början för 2 år sedan nu till och från under ett par veckor haft ett "ruggig" pannknack...

Men men det löser sig säkert!... Nu ut och knata någon timme och sen iväg in till stan på "kallas"... :) och eftersom inte jag kan köra, så kan ju jag få ta en pilsner i kväll!... ;)

Over and Out!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar