söndag 20 januari 2013

NEJ... Inte en gång till!...

Ja hopp!... Nu har det blivit så som jag hoppades utav bara helvete att jag skulle slippa vara med om igen!... :(



Mina JÄVLA ögon har fuckat up igen!... :( Så nu sitter man här och i princip blundar med vänster öga för att kunna se vad jag skriver!... :(





Har ju mitt dubbelseende efter min "frivoltsvurpa" som jag lärt mig leva med... Och som min hjärna vant sig med och anpassat sig till!... Det var vidrigt från början när det hände... Men har som sagt med tiden blivit enormt mycket bättre än från början!...



MEN nu sedan i onsdags förr förra veckan så har det sakta men säkert kommit tillbaka och är nu nästan lika illa som när det var som värst!...



Därför måste jag nu vika ner mig några dagar men hoppas på en snabb förbättring!...



Jag vet att några runt omkring mig har det förbannat mycket värre!... (ni vet vilka ni är)... Men skriver detta för att förklara varför jag "kanske" kommer att vara lite tråkig och konstig!...



Det positiva för mig i detta nu är att jag gjort resan en gång tidigare och grejat det!... Och det ska jag förbanne mig göra denna gång också!... SÅ ÄR DET BARA!!!...



Over and Out!...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar