måndag 7 januari 2013

To Be... Or Not To Be...

That is the Question!...


Ja så är det ju faktiskt!... Ska jag bli!... Eller ska jag inte bli konstnär!...


Hahaha... MEN det är jag ju redan!... Alla kan kalla sig konstnär om man vill!... Men är troligen få som gör det utan att "skapa" i någon form!... Och jag skapar ju... Därför är jag konstnär!... ;)


Dessutom på G med fram marsch i 180 att bli "riktigt" etablerad som konstnär... Super kul!...


Som alla vet så är min gallerist i Sthlm Hammarby Konsthandel (Ringvägen 59 på Söder) där mina alster finns för beskådan... Sen närmar sig den 1 - 8/3 med stormsteg med vernissage och utställnings vecka hos Gallary Quirinus... Och då är så klart alla som vill välkomna!... :)


Utvecklar mig ständigt i teknik och motiv val... Men "former" i någon form är som regel ett genomgående tema... Här under kommer en rad målningar som är skapade senaste tiden...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Självklart är raden verk här ovanför inte alla!... ;) Men de flesta finns med på www.konstgalleri.se/magnus-saker  ... Eller så kontaktar ni mig för privat visning om intresse finns... Skriv kommentar för kontakt eller "googla mig"... ;)


Det var allt för denna gång!... :)


Over and Out!... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar