lördag 9 februari 2013

Konst Försäljning x 2

Japp!... Så där ja!... Nu är konstnärs bollen i rullning och vart den stannar det vete sjutton faktiskt!... ;)


Skrev ju i förrgår att Daniel som äger och driver Hammarby Konsthandel hört av sig att dom nu sin första egentliga säljvecka redan sålt en av mina målningar!... Super kul!...


Och när han igår igen hörde av sig och sa att dom sålt ytterligare målning från mig så blir ju "konstnärs lyckan" fullständig!...


SHIT!... Börjar nu tro på riktigt att Daniel(ägare) hade rätt när han sa att han trodde på mitt skapande och som han sa "detta har ingen gjort tidigare"... ;)


Bara nu dubbel seendet blir lite mildare igen och jag kunde jobba igen så vore lyckan fullkomlig på riktigt!...


Men ändå skönt med en hobby att ägna sig åt så länge!... Annars skulle jag förbanne mig bli "knäpp på riktigt"...


Det var allt för nu!...


Over and Out!...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar