lördag 10 november 2012

Vernissage

Måste skriva lite mer om hur min konstnärs "karriär" fortskrider!... För "fortskrider" det gör den!... ;)

Skrev sist om att jag blivit kontaktad av ett galleri... Och nu efter lite datum ändringar är allt klart!... Så den 9/3 2013 är det vernissage på galleri Quirinus i Köping!... Och sen hänger mina "grejer" där en vecka... Super Kul!...

Igår var jag ute på "konst-jakt" för firmans konstklubbs räkning på galleri "Hammarby Konsthandel"... Dom hade jätte mycket coola grejer!... Passade då på slutet också på att "Lobba" lite för mig själv... ;)

Från början var dom inte super entusiastiska för det är säkert inte bara "en" konstnär/dag som frågar!... Men efter att jag visat min alster på konstgalleri.se så ändrade dom sin inställning!... ;)

Det är i skrivande stund ännu inte helt 100... MEN som dom i alla fall sa så var dom intresserade att ställa ut 2 av "mina tavlor" i sitt skyltfönster ut mot Ringvägen... Shit va coolt!... :)))

Känns nästan som att jag snart kan börja kalla mig konstnär på "RIKTIGT"... ;)

Over and Out!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar