måndag 26 november 2012

ART GALLERY QUIRINUS

Nu har GALLERY QUIRINIUS (se länk) lagt upp några av mina bilder + min konstnärsbeskrivning på sin hemsida över kommande utställningar!...



 

Jätte Kul!... :)






Så nu är det bara att hålla uppe produktionen så jag har något att visa även på det galleriet!... ;)

Låter så klart lite kaxigt!... ;) Men jag är långt ifrån nöjd med allt jag gör!... Och Mitt Sthlms galleri tog ju ett gäng av alstren!... Men min "skapar-lust" är på topp så det ska nog gå bra!... ;)

Nu är det bara att lasta bilen och ge sig iväg till mitt "riktiga" jobb!... ;)

Over and Out!... ;)



2 kommentarer:

  1. Du är så jäkla duktig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maud!...

      Ja det verkar som att jag "börjar" bli på G att "komma ut"!!!... ;o)

      Radera