lördag 17 november 2012

Det går bra nu!... ;)

Självklart handlar detta inlägg om fortskridandet med mitt målande/skapande!...

Egentligen började mitt skapande för 30 år sedan med tecknande av diverse figurer både på papper men också på diverse andra kanske mindre bra ställen!... :) Men sen försvann intresset under lång tid tills för några år sedan när "skapar-lusten" plötsligt infann sig igen!...

Jag målar så klart i första hand för att jag tycker det är roligt och lustfyllt för mig själv, och också för att det är ett väldigt bra sätt att stressa av... Men hade även en baktanke om att det kanske skulle kunna gå att sälja mina alster!...

Det var ju så klart bara ett önsketänkande... ;) Men tanken fanns i alla fall där!...

Och NU!... NU BÖRJAR Det ju faktiskt röra på sig på riktigt!... Har vernissagen bokad till den 9/3 på galleri Aqiurius... Som jag nämnt tidigare...

MEN Kommer nu dessutom hänga i skyltfönstret hos konst handlar företaget "Hammarby Konst Handel"... På Ringvägen 59 i självaste "kungliga huvudstaden"... SHIT!... Himla kul... Dom kommer dessutom ha med tavlor från mig när dom reser runt hos sina kunder i Sverige och Norge och visar/säljer konst...

NOW WE TALKING!!!... ;)))

Nej nu har jag inte tid att skriva mer!... Måste inspirera mig lite inför mina kommande tavlor med "former"... ;) Det är nämligen ett favorit motiv från "min gallerist"... ;)

Over and Out!... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar