onsdag 1 juni 2011

BEACH 2011 No.8

Då var det dags för ett litet BEACH 2011 inlägg igen... ;o)


Har ju inte skrivit så mycket om det på sistonde... Dels beror det på att det har varit så väldigt mycket på jobbet... Och när jag inte rest i jobbet så har jag mer eller mindre ägnat all annan tid åt båten!... Men har därimellan även tränat väldigt disciplinerat 3 - 4 gånger/vecka...






Så tiden har liksom inte riktigt räckt till att blogga!... Men nu blir det i alla fall alltså lite skrivet gällande BEACH 2011... ;o)


Då kan man ju ställa sig frågan hur det har gått!?!?!...


Och svaret på det är väl att det har gått hyfsat bra!... Har ju faktiskt lyckats tappa några kg... ;o)


Närmare bestämt 32,8 kg hittills!... ;o)






Är ju av den bestämda uppfattningen att det kommer bli några kg till... För det är faktiskt så att denna nya livsstil med att äta rätt mängd mat... Springa för motionens skull... Och även köra relativt hårt på gymmet faktiskt är min nya livsstil!...






Jag mår så otroligt bra... Både fysiskt och psykiskt så hälften vore nog!... ;o) Är ju också så att om jag bara hade rasat i vikt utan träning hade jag nog blivit lite "påsig"... Men nu ser man istället lite tränad ut!... ;o) Och det är det "faktiskt" inte jag själv som säger... Utan har haft äran att höra det från flera andra håll!... ;o)


Så jag kör på med andra ord... Och med köra på menar jag att jag helt enkelt fortsätter leva mitt nya betydligt mycket roligare liv... Så får vi se vart på viktskalan jag befinner mig när kroppen är i balanse!...


Och en sak är säker!... JAG KOMMER ALDRIG BLI ÖVERVIKTIG ELLER OTRÄNAD IGEN!!!... Så är det bara!...






Over and Out!... ;o)

2 kommentarer:

  1. Bild före och efter finns det :0)

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla... :o)

    Bara naket!... Skoja bara!... ;o)
    Kommer skriva ett inlägg så småningom
    med före och efter bilder...

    Håller på i 200 blås med båten just nu så jag
    hinner inte med riktigt... :o)

    //Magnus

    SvaraRadera