måndag 20 juni 2011

BEACH 2011 No.9 - Före & Efter

Nu är det dags för ett litet Beach 2011 inlägg igen!... ;o)


Jag är ju inte helt färdig ännu så jag kan slappna av och börja svulla i mig som tidigare igen!... Men nästan!...






Dom som känner mig vet att jag nu skojar!... ;o) För det är nämligen så att jag inte över huvudtaget och under några som hälst omständigheter någonsin mer kommer gå upp i vikt igen!!!...


Och anledningen är att
"poletten trillat ner"... ;o)


Har ju egentligen inte levt så fruktansvärt onyttigt tidigare heller... Men många bäckar små gör ett sammanräknat veckointag av onyttigheter och för mycket mat så att man helt enkelt sakta men säkert går upp i vikt!... Nu lever jag ju relativt sunt... Men späker mig absolut inte... Och är aldrig hungrig!... Men heller inte över huvud taget någonsin övermätt!... Och där ligger mycket av själva poängen... Ät rätt saker tills magen är mätt!... Och inte böka i sig för att det är så himla gott!... För när man gör så som jag nu gjort så äter man ju hela tiden vanlig mat!... Men i rimliga mängder...


Sen underlättar det ju också att man rör på sig... Tränar ju numera ca 3 dagar i veckan på gymmet... Varje träning består av 10-20 min uppvärmning på cross trainer... Sen ca 1 timme seriöst bollande med vikterna... Och som avslutning blir det mellan 20 - 35 min på löpbandet i 9 - 10 km/h... Utöver detta blir det även lite promenerade någon timme lite då och då...


Jag har nu i stort sett gått ner de 35 kg som jag från början hade tänkt gå ner... Eller rättare sagt "drömde om" att gå ner... Men eftersom jag fortfarande minskar "sakta" men säkert i vikt så vet jag inte exakt vad jag kommer väga när den stannar... Det får tiden utvisa... Och så som jag lever nu kommer jag fortsätta leva...


För jag mår så oerhört bra!... Både fysiskt och psykiskt!... :o)






Så om du som läser detta känner att du kanske skulle vilja bli av med något kg... Sätt dig ner och ta en funderare på "hur mycket" du egentligen "vill"... Med andra ord analysera din vilja... Lägg upp en plan... Och acceptera att det "inte" finns några ursäkter!... Om du sen fortfarande "vill"... Då är det bara en sak kvar att göra!...


SÄTT IGÅNG!!!...


Man lär sig mycket om sig själv när man gör en sådan här grej!... Väldigt positivt faktiskt... Och jag tror att mycket av det jag har gjort säkert skulle funka för andra också... Så om "du" också vill komma i form så är det bara att du hör av dig för lite coachning!... ;o)


Over and Out!... ;o)

6 kommentarer:

  1. Så jäkla häftigt!! Jag är otroligt imponerad!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Äsch... Det var väl inget!... ;o)

    Ok då... Det krävs ju lite av en...
    Men har man bara viljan så är det inte så svårt ändå!...

    *kram*

    SvaraRadera
  3. Jag är också imponerad - 35 kg är inte att leka med. Det var den packning vi hade i lumpen när vi var utslängda på "klara er själva" övningarna i 7 dagar - och det känns när man burit det några dagar. Ytterligare så är det 3½ 10 liters hinkar fylld med vatten - ATT BÄRA DAG EFTER DAG. Det är klart att man blir imponerad - sträck på din slanka kropp och var stolt över prestationen.
    Hälsningar Anders H

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat Magnus. // Hälsing. TA

    SvaraRadera
  5. Hej Anders... :o)

    Ja packningen är inte fel att vara av med!... ;o) Japp sträcker mig nu!... Men helt slank är jag ju inte riktigt ännu... Men på god väg!... ;o)

    mvh:Magnus/The Champ

    SvaraRadera
  6. Hej Robban... :o)

    Tackar och bockar!... :o)

    mvh:Magnus/The Champ

    SvaraRadera