lördag 7 maj 2011

Lördag Kväll

Tänkte skriva ett litet och kort inlägg och avlägga lite läges rapport!... :o)


Har ju inte skrivit på en hel jäkla förbannade vecka nu.... Men det beror på att det varit så jäkla mycket... Började ju jobba i måndags... Och satt då först 2 heldagar på utbildning i CRM (data)... Sen ut och reste onsdag + torsdag... Och sen in till kontoret igen och fick produktutbildning på en ny pump som vi släpper nu snart och då ska ut och promota!...






Så det var med andra ord en FULL vecka!... Men bara rent tidsmässigt... Höll nere krogrepresentationen... ;o) Var BARA ute med kunder på krogen EN gång!... ;o) Skulle egentligen ha varit ute även på onsdags kvällen uppe i Gävle... Men synen var så jäkla kass så jag hoppade det... Och låg istället på hotell rummet och vilade ögonen... Men i torsdags i Uppsala var jag ute och representerade.... ;o)


Vi var på Slottskällans Bryggeri och körde öl provning... Det är ett litet lokalt bryggeri som var det första privata bryggeriet i Sverige som fick tillstånd att brygga komersiellt... Riktigt gott!... ;o) Sen for några av oss vidare till Uppsalas lilla "hipa" inneställe "PLOCK"... Hade egentligen tänkt glida till hotellet då... Men det låg ändå mitt över gatan... Så jag var med en stund ändå... ;o)





Det var arbetsveckan... I övrigt så är det ju båt fokus i 180 nu... Eva drog iväg på tjej helg lite lagom lämpligt mitt i allt fixande... Precis som vanligt!... Men det är ok ändå... Tommy och jag klarar oss... ;o) Så idag har vi varit nere i klubben hela dagen och täckt av... Och i morgon ska vi putsa... vaxa... & polera kärran... Senare i veckan så monterar jag i det nya teak-akterdäcket som nu ligger kvar hemma i garaget för att lacken ska härda... Och på onsdag kommer min motormeck Lasse och hänger på våra ny renoverade drev... Och sen på lördag så är det sjösättning!... Ska bli underbart att äntligen få vatten under skrovet igen!... :o)







Så denna dag har varit helt underbart mysig och effektiv... Tommy är jätte duktig... Och vi har haft ett kanon samarbete med allt fixande!... Och i morgon fortsätter vi med vaxandet!... :o)


Nu är det bara att "jumpa" in i duscen... Och sen sätta fart på grillarna och kasta på lite oxfilé!... mmmmmmm..... Mumma.......... ;o)


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar