lördag 5 november 2011

Lördag... Lördag... Lördag... ;o)

Då var det dags för en välbehövlig helg igen!... Dé Ä mYcKE nU!... ;o)


Skrev i något tidigare inlägg också att det var mycket!... Och det är det fortfarande... Men det är väl bra det!... Att man har något att göra menar jag!... ;o)






Var ut med lite kunder och for i veckan... Buss från Uppsala upp till Gävle och Läkerol-Arena för att se Brynäs spöa Djurgården!... ;o) Och så blev det... Brynäs vann med 3-2 efter förlängning och straffar!... Himla kul... Speciellt eftersom jag hållit på dom sedan 7 års ålder!... ;o) Men är ju långt ifrån aktiv suporter... men gläds ändå med dom när det går bra... ;o)






Bodde på mitt "favo" hotell i Uppsala igen... Clarion Hotell Gillet som ligger mitt i stan... Himla trevligt ställe... När man dessutom kommer in på rummet och dom då dukat upp med lite smarriga praliner, en flaska vatten och ett litet handskrivet välkommnande kort så är det så klart också extra mysigt!... ;o)






Nej nu är det nog läge att fortsätta här... Kommer ha lite party här hemma i kväll med lite "goa" vänner på middag... Så nu måste jag sätta lite fart och vara delaktig jag också... För Eva har fixat det absolut mesta hittills med matlagning och städning... Hon är väldigt mysig "min lilla fru"... ;o) Jag var ute och reste, så därför fixade hon allt... Annars är jag också högst deltagande... Men som sagt!... Nu e´dé bar Å åk!... ;o)


Visst ja... Vi ska nu snart först hem och fika hos Charlotte, Kit och Kian eftersom "Mamma Charlotte" fyller år!... Jätte mysigt!...


Nej nu måste jag dra igång!... ;o)


Over and Out!... ;o) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar