söndag 27 november 2011

BEACH 2012

Ja då har man precis varit nere och kört i lite drygt 2 timmar på gymmet!... ;o)






Har haft lite svårt att få till träningen dom sista månaderna eftersom jag rest så förbannat mycket i jobbet!... Men det är kul också... Men jobbigt när det blir så extrem intensivt som det varit nu!... Och då blir ju tyvärr träningen lidande av det!...






Har tränat lite lokalt i dom städer jag bott i... Men jäklar vad dåliga dom flesta gymmen är alltså!... I alla fall om man jämför med med "mitt" gym som är Fitness 24 seven i Bålsta... Det är grymt BRA!... Men har i alla fall fått lite stödträning på dom andra gymmen... :o)






Gällande mitt BEACH projekt så gick det väldigt bra... Jag nådde mitt mål på egentligen väldigt kort tid!... Och jag håller mig fortfarande i form!... ;o) Väger några kg mer nu än när jag var som lättast... Men å andra sidan så lyfter jag i dag nästan "dubbelt" så tungt som när jag körde igång i våras!... ;o) Så muskelmassan är betydligt större nu... ;o)






Och nu när min superintensiva jobbresande period är över kan jag komma tillbaka i rätt träningstempo igen!... Kommer köra 3 - 4 gånger/vecka på gymmet, och dagarna där emellan blir det minst en timmes rask "powerwalk"...






Senare kommande vecka har jag en av mina "favvo" aktiviteter med kunder!... Ska då använda "Firma-Jetten" ner till DK för fabriksbesök några dagar!... ;o) Himla trevligt tycker jag!... Och det brukar även kunderna tycka!... ;o) Denna gång har jag beställt den till Bromma... Och där har dom en väldigt trevlig "affärs-jet" terminal som vi ska använda oss av... ;o)  Skriver mer om det senare...


Nej nu ska jag ut i garaget och snickra ihop ett par nya hyllor till min whisky-bar!... Samlingen sväller så jag behöver bygga ut den lite!... ;o)


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar