torsdag 27 december 2012

Uttryck/Art/Skapande

Hej igen kära dagbok!... Lät förstås väldigt töntigt!... ;)


Men är faktiskt lite så bloggen funkar för mig... Delar så klart inte mina innersta "drömmar" eller "fantasier" här, men är ändå en liten glimt av/om mig!...


Eller nu kanske jag får rannsaka mig själv lite!... Är inte riktigt så CRAZY som jag ibland kanske kan uppfattas... Måste ju sticka ut hakan ibland för att få reaktioner!... ;)


Vet dessutom att en del retar sig på det!... Och det gör absolut ingenting!... :) för det är är alltid kul att "beröra"... ;)


Är egentligen så jag tänker angående mitt målande och skapande också!... För som ni märkt målar jag ju inte direkt små röda stugor eller någon skärgårds "kobbe"... ;)


Mitt sätt att måla sticker ut... Och det har jag ju till och med fått bekräftat flera gånger om nu från den "riktiga" konst världen... Men förhoppningsvis är det ändå bara en start!... För tänk att kunna leva på sitt skapande!... Vore förbannat nice!... :)


Nu sticker jag "visst" ut hakan lite igen!... ;) men det bjuder jag på!... ;)


Har gjort ett par nya som jag själv är hyfsat nöjd med... Framför allt den med paren som omfamnar varandra 2 & 2... Den är på duk/pannå och i strl 80x80 cm...


Live så talar den väldigt mycket!... Lidelsefull och varm!... Med mycket kärlek!... Bilden här är bara en snabb mobilbild... Men kommer snart lägga ut den på konstgalleri.se eller så kan du strax se den på "Ett Galleri Nära Dig"!... ;)


Det var allt för nu!...


Himla skönt att ha semester förresten!... ;)


Over and Out!... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar