söndag 23 december 2012

Fixande & Donande

Mycket att greja med nu inför morgondagens JUL Afton!... :)


Städning... Matlagning... Julgransklädning... Och inte minst min konst produktion!... ;)



 
70 x 90 cm på duk/pannå


Hade igår kontakt med min gallerist som berättade att det var bra intresse för mina målningar som hänger i galleriet!... :) Super kul!... Extra kul eftersom det är riktig lågsäsong i konstvärden pga alla människors "jul ruschande/stressande"...





Dessutom hade han haft möte med sina säljare och då gått igenom mina alster "med för mig positivt resultat" inför februari då dom drar ut i Sverige & Norge och besöker/säljer till konsthandlare och konstföreningar... Super kul!... :)


Har nu precis rensat upp en "hela" rökt regnbåge till laxpate'n som Eva håller på och "roddar" i ordning... Gjorde 1.5 kg köttbullar i går efter ett kanonrecept jag hittat... la dessutom till krossade jordnötter!... Smakade kanon!...


Sen i dag blir det att klä granen... Slå in julklappar... Koka skinka... Och inte minst den traditionella "smakningen" av skinkan på hårdmacka i kväll med julmust och "ett par stänkare"... ;)






Men nu först ska vi ut och powerwalka en sväng!... Börjar bli blåhimmel och solen skiner!... Riktigt Nice!... ;)


God Jul Allihopa!... :)


Over and Out!... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar