söndag 29 januari 2012

Målning - Skapande No.4

Dags att blogga lite igen!... Får bli publicering av lite nya verk även denna gång... ;o)


Har legat nedbäddad  "super förkyld" hela veckan... Så det har inte hänt så mycket i ateljén men gjorde lite igår... Och har även några sedan tidigare som inte visats ännu...


(Skriver också lite mer ang försäljning och så vidare under bilderna)


Så här kommer dom!... ;o)


EMOTION No.2 (83 x 130 cm)




MAGNETIC No.2 (55 x 122 cm)




GROWING No.1 (55 x 122 cm)




RAVAGING No.2 (55 x 61 cm)




EMOTION No.3 (55 x 122 cm)



Är nu några till som hört av sig ang det jag gör och undrar om jag säljer... Och det är jäkligt kul!... ;o) Tidigare var min tanke att jag inte skulle sälja någon innan jag fått hänga dom på galleri... Och anledningen i det är "inte" pengar och bra betalt... Utan att man behöver ha ett 20-tal alster att visa upp för att vara intressant för galleriet...


Men nu har jag bestämt mig för att sälja om intresse finns!... Och "lite" intresse verkar faktiskt finnas... ;o))) Och det är verkligen jätte jätte kul!... Så istället för att jag ska samla på hög, är den som vill välkommen att komma över och titta... Så producerar jag fler vart efter så jag ändå ska kunna "komma ut" på galleri såsmåning om... ;o)


Priset blir 1.500 :- för dom största och 1.000 :- för de mellan stora... för dom mindre blir prislappen en 5-hundring... Så täcker jag i alla fall nästan kostnad för material...


Det var allt för nu... ;o)


Over and Out!... ;o)

3 kommentarer: