söndag 8 januari 2012

Målning - Skapande No.2

Välkommen till del 2 i min nya bloggserie som handlar om att sätta färg på duk!... ;o)


Denna gång har alsterna blivit "döpta" och skriver även vilken strl dom har... Kan ju kanske vara bra att veta ;o) OM man skulle vilja hänga någon av dom på väggen alltså!... :o)


Så här kommer dom nu i en bildkavalkad!... Där dom är namngivna av mig efter vad jag ser i dom!... Eller hade för idé när jag la första penseldraget... I vissa objekt kan du kanske se min tanke!... Men troligtvis INTE i alla!... ;o) Och som jag sa tidigare är det roligast om betraktaren själv ser "Sitt Eget"


OCEAN OF SOUND - 122 X 55








FOLLOW THE LAEDER - 50 X 50









RED SPRUCE - 70 X 50









JUNGLE EXPLOSION - 60 X 50









VICTORY - 50 X 60









STORMY BRIDGES - 122 X 55









HUNT THE TAIL - 60 X 50






Detta var de senaste skapelserna från kreativitets verkstan!... ;o)


Fick tidigare frågan vad jag använder för färg, och det är en salig blandning av akryl, väggfärg och sprayfärg som jag applicerar med varierande teknik och i olika former av utspädning...


Hoppas du såg något spännande i någon av dem... ;o) Eller i alla fall i något litet hörn eller så!... ;o) Och som jag skrev förut... Hör av dig om du vill ha någon av dem på väggen... ;o) Det är föresten väldigt svårt att fånga tavlorna på bild och återge lystern och storleken, Så det bästa är att se dom på riktigt!...


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar