torsdag 29 september 2011

One Buying

När jag skulle ut och härja lite förra helgen så föll valet på "One Buying"... Men andra ord Enköping för dom som har lite problem med språket... ;o)






Min kära syrra Linda och jag började kvällen hemma hos henne där hon bjöd på lite supergoda ostar och kex... Sedan gick vi ner på byn för att möta upp hennes kollega Ronny på Restaurang Bombance...






Och det var ett litet mysigt ställe... Verkligen... En liten fransk personlig restaurang i Enköping... Kul... Maten var också väldigt bra... käkade en fisk och skaldjursgryta... Drack till det mitt livs hitintills dyraste öl... I alla fall om man räknar stycke priset... ;o) Tror den gick på 140 :- men det var heller ingen standard pilsner... utan en fransk veteöl... som dessutom var jätte god... :o)


Efter att vi suttit och njutit flera timmar på denna mysiga krog gick vi vidare ca 50 m och gled istället in på "Hörnan"... "Fyndhörnan" som jag brukar kalla den... ;o) Men stattshörnan heter den egentligen... :o) Faktiskt ett himla kul ställe brukar jag tycka...






Och så var det även denna gång... Hade jätte trevligt med Ronny Och Linda... Men själva stället var det inte så mycket fart på... Såg inte ett enda slagsmål!... ;o) Det var relativt lite folk... Men jag var också ganska nykter... Och just det är väldigt kul... Att stå och titta på den lilla danshörna som ändå finns på nedervåningen... nästan nykter... Och bara beundra den fantastiska underhållning som erbjöds... ;o)


Och jag menar inte att folk dansade "dåligt"... Utan att många hade så hög % halt och var rent ut sagt riktigt jäkla "packade"... Vilket skådespel... ;o)


Over and Out!... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar