tisdag 23 augusti 2011

Höst TV

Ja nu är hösten här på riktigt!... ;o) Jäklar vad fort det har gått!... Från sommar... sommar... sommar...


Nu grundar ju inte jag mitt påstående att hösten är här på väder och dygnsmedel temperatur!... Utan jag grundar det istället på att höstens satsningar från samtliga tv kanaler rullar igång kväll efter kväll med fokus på att låsa oss framför tv apparaterna!...






Och det måste jag nog säga att dom lyckas relativt bra med... ;o)


Igår kväll drog ju t ex "Svenska Hollywood Fruar" igång med nya avsnitt... Och i kväll var det dags för  "True Talent"...


Nu skulle jag kunna såga dessa "såp" look a like program som den "manliga" man jag nu är utan att rå för det!... Manlig man alltså!... ;o))) Skämt och sido... åter till kärnämnet!... :o)


Jag inser att jag nu drar på mig lite fjollstämpel... Men jag tycker dom är roliga att titta på... ;o)






S.H.Fruar är så jäkla charmigt med dessa superkorkade damer... Vissa av dom betydligt mer än andra... Och tur är väl det... Att det finns i alla fall vissa spår av intelligens hos några av dom... Och det är kanske lite av den ballansen mellan halvt korkad och total intelligens befrielse som gör det så bra... :o)






Och True Talent tycker jag var riktigt bra men så klart på ett annat sätt... Det jag tänker mest på är att det verkligen är just rösten som är det viktiga... Och att dom röstas fram av 3 i ålder olika jurygrupper... Så enormt stor skillnad mot IDOL... Underbart... För det har man tröttnat rejält på...


Så nu får vi se fram mot en mysig tvtittar höst allihopa!... ;o)


Over and Out!... ;o)

1 kommentar:

  1. Haha, underbara kommentarer på hösten TV-program! :)

    SvaraRadera