onsdag 3 oktober 2012

Måla... Måla... Måla...

Nu äntligen tar jag mig tiden att göra ett nytt inlägg!... Jäklar vad länge sedan det var!... Men det blir så när man har mycket att göra... Och mycket att göra gäller både på arbetet och privat!...


Men nu till dagens TEMA!... Måla... Måla... Måla... ;o)


Jag har ju nämligen lyckats sälja några alster till nu!... Super kul!... Och det roligaste är faktiskt att jag sålt den första till ett helt för mig okänt par i Uppsala som hittade mig via (se länk) www.konstgalleri.se/magnus-saker... Vilket är extra skoj!... :o)


Dom köpte detta alster!... Som dom då förstås tyckte jätte mycket om!... Även jag själv så klart!... Målningen lämnar mycket öppet till betraktarens egna fantasi... Den har även en del blänkande guld & silver i botten som syns bättre IRL... Den är målad på Pannå (använder bara det numera) och har formatet 100 x 100 cm.


Jag hjälpte dom sen dessutom med val av var den skulle hänga och med vilken ljussättning!... Extra extra kul!... ;o) Jäklar alltså!... Börjar nästan känna mig som konstnär på RIKTIGT!!!... ;o)


Här är några till av dom senaste!...

 
40 x 40 på Pannå
 
 
 
60 x 60 på Pannå
 
 
 
80 x 80 på Pannå

Men gå gärna in på länken högre upp i inlägget och ta en liten titt på de övriga tavlorna!... Också kul med någon liten kommentar där på min konstsida...


Nej nu ska jag ut i ateljen och måla lite mer!... ;o)


Over and Out!... ;o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar