tisdag 29 december 2009

*** JUL - Semester ***

*** Ledig *** Det är himla skönt :o) Stackars alla som jobbar ;o)


Har nu precis ätit frukost, blir senare och senare när man är ledig, men känns skönt att kunna släppa på alla "måsten" som man annars måste anpassa sig till.

Dagen i dag kommer följa ett lungt tempo, Tror jag ska ta och gå ut och gå en timme i kylan, och sen kanske krypa in i bastun och värma sig lite, eller varför inte ett skön bubbelbad, kanske blir både och ;o)
*** Bubbelbad ***

*** Bastu ***

*** Dusch ***
Någon som vill följa med in i bastun? :o)
Tror jag ska fråga min lilla "puma" ;o)

6 kommentarer:

  1. Det saknas något på alla tre bilderna.... Å då tänker jag inte på ditt äkta kattdjur...

    SvaraRadera
  2. Hmm. Hur menar du nu? aha :o)
    Du menar en god rökig Whisky!!! ;o) ;o) ;o)

    SvaraRadera
  3. Det här var såååå jäkla roligt med din blogg. Jag VISSTE att det skulle bli bra.

    SvaraRadera
  4. Tack Maud ;o) Kul att du gillar den, ville först döpa den till ***Båtar Bärs & Rakade brudar*** Men då fick min kära fru frispel, så det var bara att lägga ner ;o)

    SvaraRadera
  5. Om du hade döpt den så, hade alla trott att du var en snuskgubbe runt 70 bast :)

    SvaraRadera
  6. Jaha, vilken tur då att "frun" stoppade mig ;o)

    SvaraRadera